13 Απριλίου 2011

Καλά τα μπλόκα αλλά .... πιο χρήσιμοι οι καταναλωτές

Στην Ελλάδα υστερούμε σαν αγρότες - και - στον τομέα της επικοινωνίας με τους πελάτες μας, τους καταναλωτές.

Δεν είναι δυνατόν, στην σημερινή μας εποχή, να διεκδικούμε και να απαιτούμε μέτρα και πιστώσεις, εάν δεν έχουμε στο πλευρό μας την πλειονότητα των κατοίκων αυτής της χώρας. Ιδίως του καθαρά αστικού πληθυσμού, που αποτελεί το μεγάλο ποσοστό της εγχώριας κατανάλωσης των αγροτικών μας προιόντων .

Δεν είναι δυνατόν, να απαιτούμε από τους υπόλοιπους Έλληνες καταναλωτές να αγοράζουν τα προιόντα, μόνο και μόνο γιατί τα παράγουμε εμείς. Οφείλουμε να τους εξηγήσουμε τα διατροφικά και ποιοτικά πλεονεκτήματα των προιόντων μας, την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενεργού πληθυσμού στην ελληνική ύπαιθρο και γενικότερα τις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ που ένας επαγγελματίας αγρότης, παρέχει στο κοινωνικό σύνολο της χώρας.

Αφορμή για τις παραπάνω επισημάνσεις, είναι η διαφημιστική καμπάνια των συναδέλφων Γερμανών αγροτών, μέσω των οργανώσεων τους, στην διαμόρφωση μιας φιλοαγροτικής άποψης των υπολοίπων Γερμανών - καταναλωτών.

" Οι υπηρεσίες μας αξίζουν τα χρήματα σας"

Άλλωστε σε μια πολυεθνική κοινότητα καταναλωτών, που στην Ευρώπη , λίγο ή πολύ είμαστε όλοι, η προπαγάνδα τύπου " Είμαστε Έλληνες, ψωνίζουμε ελληνικά" από μόνη της δεν βοηθά.
Ας σκεφτούμε απλά, πόσα προιόντα μεγάλων πολυεθνικών καταναλώνουμε δίχως δεύτερη σκέψη και φέρνουν πακτωλό χρημάτων στις κατασκευάστριες εταιρίες. Ταυτόχρονα, μας "βομβαρδίζουν" καθημερινώς με τις διαφημίσεις τους. Οι οποίες μάλιστα προπαγανδίζουν αυτά τα προιόντα συνήθως με ανακρίβειες .........


Εμείς οι έλληνες αγρότες, τι φοβόμαστε τελικά ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: