8 Μαΐου 2011

Τι συνδέει το blog της δημοσιογράφου κ. Σουκαρά με την διοίκηση της ΣΚΟΣ;


Πριν από 15 ημέρες, είχαμε απευθύνει συγκεκριμένα ερωτήματα, σχετικά με την καταχώρηση των πασχαλιάτικων ευχών του Δ.Σ. της ΣΚΟΣ, στο ιδιωτικό blog της δημοσιογράφου κας. Σουκαρά. Η συγκεκριμένη ανάρτηση μας εδώ.
Αντί απάντησης από την Συνεταιριστική οργάνωση της μαύρης Κορινθιακής σταφίδας, είδαμε έκπληκτοι, ότι η "συνεργασία" της ΣΚΟΣ με το ιστολόγιο της κορίνθιας δημοσιογράφου, αναβαθμίστηκε σε κανονική διαφημιστική προβολή.
Ακολουθεί το διαφημιστικό banner :


Δηλώνουμε κατηγορηματικά, ότι δεν μας ενδιαφέρει καμία διαφημιστική "πίτα", για τον απλούστατο λόγο ότι το blog της Αγριάδας, δεν δημιουργήθηκε για να δέχεται διαφημίσεις και τα λειτουργικά του έξοδα τα χρεώνετε η "οικογένεια" του.......

Ξεκαθαρίζουμε ακόμη, ότι δεν στρεφόμαστε εναντίον του blog της κας Σουκαρά. Άλλωστε το πως διαχειρίζεται ο καθένας το blog του και τα τυχόν έσοδα του από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις σ'αυτό, είναι δικό του θέμα και απόλυτα σεβαστό.

Παράλληλα όμως πληθαίνουν οι φήμες ότι συγκεκριμένα στελέχη της ΣΚΟΣ, χρησιμοποιούν ορισμένα τοπικά ΜΜΕ (τηλεοπτικούς σταθμούς, εφημερίδες και τώρα ιστολόγια) για να αβαντάρουν τις προσωπικές επιλογές τους και όχι για να διαφημίσουν οτιδήποτε έχει σχέση με το ίδιο το προιόν που διαχειρίζονται, την μαύρη κορινθιακή σταφίδα..  Καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει η συνεταιριστική οργάνωνση ΣΚΟΣ το ζήτημα και επιτέλους να απαντήσει ( όπου αυτή επιθυμεί) στα ίδια ερωτήματα που είχαμε θέσει προ 15νθημέρου. Δηλάδή :
  1. Πόσο κόστισαν οι "ευχές σας" στα διάφορα ΜΜΕ και blogs (π.χ. blog κας Σουκαρά) την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα ;
  2. Σε τι αποσκοπεί η συγκεκριμένη (εγχώρια) διαφημιστική καμπάνια ;
  3. Τι άλλα ποσά έχουν ξοδευτεί ή προβλέπεται να ξοδευθούν από τον προυπολογισμό της ΣΚΟΣ, για την προώθηση της κορινθιακής σταφίδας, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ;
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Για να πιέσουμε λίγο παραπάνω τα πράγματα, υπενθυμίζουμε πάλι σε όλους ότι μιλάμε για μια συνεταιριστική οργάνωση και όχι ιδιωτική. Άρα η οποιαδήποτε διάθεση οικονομικών πόρων για "διαφημίσεις" θα πρέπει να είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ επιλεκτική και ουσιώδης.

Δεν υπάρχουν πλέον λεφτά για ..... πέταμα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: